Diuen que el ganxet és el nou ioga i teixir en públic una nova tendència urbana.
Nosaltres ens reunim per teixir a Mataró, tot prenent un tè i un trosset de pastís i gaudint d'una bona conversa.
Si us hi voleu afegir, sou més que benvinguts!


divendres, 30 de març del 2012

Modern Doilies


Quan vaig tornar a començar a fer ganxet, sempre que algú em deia : «això ho feia la meva iaia» jo sempre li contestava : però jo faig coses modernes, jo no faig tapetes!!  

No m’havia adonat que tot forma part del mateix, que un mateix patró es pot convertir en un fi camí de taula o en una catifa pel menjador o en una manta per veure la tele, només en funció del fil que s’utilitzi, no sabia que un conjunts de tapetes tradicionals de perlé poden convertir-se en un modern llum o coixí o en unes modernes pedres de decoració.



Crochet Spot cosetes petites


Las teje y maneje Las teje y maneje

Ja no renego dels tapetes, són part de la meva vida!!! Per a la propera trobada us proposem fer tapetes, amb el material que vulgueu: perlé, fil, llana, plàstic, ràfia... per donar-li l'aplicació que vulgueu. I podeu fer servir el patró que us sembli, des d'aquí us en proposem 2:

El podeu portar començat de casa, teixir-lo a la trobada o només portar la labor que estigueu fent i fer petar una estona la xerrada.

Per qualsevol dubte o aclariment, ens podeu enviar un mail a ilurocraft@gmail.com, deixar-nos un comentari aquí al blog, o contactar via Facebook o Twitter... Ah i també som a raverly!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada