Diuen que el ganxet és el nou ioga i teixir en públic una nova tendència urbana.
Nosaltres ens reunim per teixir a Mataró, tot prenent un tè i un trosset de pastís i gaudint d'una bona conversa.
Si us hi voleu afegir, sou més que benvinguts!


dimarts, 30 d’octubre del 2012

Col·laborem amb Lanitas de Luz

imatge treta d'inspiramundo.com
Lanitas de Luz és una organització argentina que teixeix i recopila gorrets per a nens i nenes que han perdut el cabell a causa del càncer i els tractaments de quimioteràpia. 

Tal i com s'explica en aquest article, hi ha persones que es creuen a les nostres vides i sense saber com, ens la canvien per complet.

Aprofitant que la nostra incansable Monika -la companya de Sabadell- se'n va cap allà a finals de mes... us llencem una proposa. Us animeu a teixir un gorret (millor si pot ser de cotó, ja que allà és estiu ara, però si no és igual) i a portar-lo a la propera quedada d'Iluro Craft que tindrà lloc el proper diumenge 18 de novembre??? O si no veniu a la propera quedada, també el podeu fer arribar a la sonieta o a la Monika directament.

Fer un gorret porta molt poca feina i poc fil... ens ajudeu??

Lanitas de Luz es una organización argentina que teje y recoge gorritos para niños y niñas que han perdido el cabello a causa del cáncer y los tratamientos de quimioterapia. 
Tal y como se explica este artículo, hay personas que se cruzan en nuestras vidas y sin saber cómo, nos la cambian por completo.
Aprovechando que nuestra incansable Monika se va para allá a finales de mes... Os animáis a tejer un gorrito (mejor si puede ser de algodón, ya que van para verano allí, pero si no da igual) y traerlo al próximo encuentro de Iluro Craft que será el próximo domingo 18 de noviembre?? O me lo hacéis llegar a mi o a ella...
Tejer un gorrito lleva muy poco trabajo y poco hilo... nos ayudáis??

2 comentaris:

  1. Hola mi nombre es Alejandra, formo parte de Lanitas de Luz quiero decirles algo...Simplemente Gracias ! por difundir nuestra causa y colaborar con nosotras y con tantos niñitos que lo necesitan. Desde Mar del Plata, Argentina les envio un cálido abrazo! :) recibiremos a Monika con los brazos abiertos!

    ResponElimina
  2. que lindo es ver , como la tecnologia y las diferentes redes sociales nos acercan a todos lados y como existen taaantos corazones solidarios.. gracias y mil gracias mas, por darnos a concoer, y ayudarnos..de corazon lanitas de luz las abraza!

    ResponElimina